#TAYLORvsTREADMILL

By | 2 aprilie 2016

Am văzut de dimineață ultima reclamă la Apple Music, un serviciu pe care îl ador și îl folosesc peste 4 ore pe zi. Apple are acum campanie și pe Instagram și se folosește de imaginea lui Taylor Swift, vedeta cu cei mai mulți urmăritori pe aceasta rețea de socializare.

În mod normal, nu se pot încarca clipuri video mai mari de 15 secunde, iar cea de aici are puțin peste un minut. A fost încărcată și pe contul @AppleMusic și este clar că este vorba de o excepție, cu toate că pe acest cont se mai găsesc și alte clipuri cu durata mai mare de cele 15 secunde.

Cred că este chiar o modalitate de monetizare pentru Instagram accesul brandurilor la această functionalitate.

Based on true events. #TAYLORvsTREADMILL @applemusic @champagnepapi @future

A video posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

În spiritul celei de mai sus, am creat și eu un clip boomerang, o aplicație tot de la Instagram, care aproape că se potrivește pe melodia lui Drake, Jumpman.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *