Prime Learning Labs – Marketing, 31 martie

By | 1 aprilie 2016

Abia participând la primul seminar despre marketing de la facultate am realizat importanța acestuia în domeniul din care doresc să fac parte.

Am prins idei faine și la Digital Marketing Meetup, eveniment organizat pe 3 martie, de PRIME Brașov, organizație în care mă bucur mult că m-am înscris anul trecut. 

Aseară l-am cunoscut pe Laurențiu Strîmbu, Marketing Manager la Kronwell Brașov Hotel. Am aflat că pe lângă Kronwell, se ocupă de mult mai multe branduri, printre care BELAQVA, qasho sau PRALLINI.

E important să nu faci compromisuri și trebuie să vinzi percepție, nu doar un produs sau un serviciu. Mi-a plăcut mult prezentarea, a avut un design creativ și toate slide-urile alb-negru. A venit cu un set de zece reguli pe care le urmează, reguli pe care le voi avea și eu în vedere.

  1. Pune întrebări – oamenii nu știu ce vor să obțină de cele mai multe ori.
  2. Nu lucra în agenții – astfel, dezvolți tu produsul și ai o privire de ansamblu.
  3. Negociază! Chiar și atunci când ai primit ultimul preț se mai poate negocia – ți se va răspunde că trebuie să se consulte un superior, dar se va rezolva.
  4. Fără compromisuri. Muncește mai mult dacă e nevoie, nu fă ceva ce nu îți place și nu accepta feedback fără mai să primești mai multe explicații.
  5. Urmărește încasările. Facem marketing pentru că vrem să facem bani, fie pentru noi, fie pentru companie.
  6. Cunoaște industria. Chiar și de pe acum, dacă nu lucrezi încă. Să știi cine seocupă de printing, afișaj sau chiar cine îți poate aduce hostese.
  7. Consumă alcool! (cu moderație) – uneori poate da idei faine.
  8. Înjură și când nu este nevoie. Oftica te face să vrei mai mult, să nu accepți compromisuri.
  9. Fă-ți prezentarea cu o noapte înainte. Ești eficient și nu ai timp să te mai răzgândești.
  10. Nu folosi Corel! 

Laurențiu ne spune povestea specialistului în marketing (ca un adevărat marketer) 󾌰

Posted by PRIME Braşov on Thursday, March 31, 2016

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *