Dor de Webstock

By | 12 august 2016

Chiar dacă acum trei ani Vali Petcu(zoso) mă dădea exemplu de așa nu la Webstock (legat de un articol despre iPhone-uri), de atunci (cred că) m-am schimbat cu mult. Critica e bună și mă ajută întotdeauna să corectez diferite probleme. 

Am participat la Webstock în fiecare an începând cu 2012. Aici am început să îmi fac primii prieteni reali din virtual. A contat mult pentru că strategia asta m-a făcut să iau decizia de a mă înscrie la o facultate de comunicare și să îmi doresc să devin un expert al comunicării. La început am urmărit mai mulți bloggeri și pe urmă am descoperit relațiile publice. La facultate am învățat și despre marketing și advertising în completarea PR-ului.

Ce-am învățat la diferitele ediții Webstock? 

2012 – că nu trebuie să îmi fie teamă de microfon și de public – am povestit atunci câteva minute despre jobul fain pe care îl mai am și acum la Vodafone, suport pe canalele de social media.

2013 – că sunt mic și am de învățat (vezi remarca de mai sus) – cum scriu un text, pe cine să urmăresc, să fiu constant, să generez conținut – pot spune, însă, că am început să și aplic efectiv asta, abia la jumătatea cursului de Digital PR, cu Victor Kapra.

2014 – mi-a rămas întipărit în minte tarhonul lui Exarhu – sigur un motiv în plus pentru care am și urmat cursul de bucătari de anul trecut.

2015 – nu am avut timp de nimic. Mi-a plăcut foarte mult să fac parte din staff, însă n-am putut acorda astfel atenție prezentărilor. Știu însă că l-am putut îndruma pe Erwin Albu să își găsească laptopul, Erwin care urma ca în luna ianuarie să participe la primul eveniment coordonat de mine, cu ajutorul PRIME Brașov – „Voluntariat versus activism”. Am primit mai apoi feedback că, de fapt, cele două sunt aproape sinonime și nu poate fi vorba de un versus, iar că ideal ar fi să fim fiecare un „servant leader”, adică un lider în folosul comunității. Am mai învățat că e o zi grea cea a evenimentului, că trebuie să fii serviabil, proactiv (chiar dacă prietenul meu Roșioară urăște cuvântul ăsta) și cu ochii-n patru.

La ce mă aștept de la Webstock 2016?

Din partea mea, la și mai mult networking, la lume nouă. Și proiecte faine, din care să primesc inspirație în viitor.

Dacă rezonezi măcar cu unul dintre cuvintele blogosferă, marketing, PR, advertising sau social media, îți recomand să te înscrii și tu aici și ne vom vedea la JW Marriott, pe 30 septembrie.

Am marea plăcere de a fi ambasador Webstock anul acesta, lucru care încă e wow pentru mine, fiindcă nu mă așteptam să reușesc asta atât de repede. 

Mai jos sunt două dintre dragile mele colege de la evenimentul de anul trecut, Claudia și Doris. Ele nu-s încă pe Instagram.

2 thoughts on “Dor de Webstock

  1. Tudor

    In concluzie, tu Ambasador Webstock & Zoso amintire. Avantaj tu. 🙂 spor in continuare.

    Reply
    1. Tudor Crețu Post author

      Haha nu, zoso rămâne acolo la „vreau să fiu la fel de bun sau mai bun ca el”

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *