Digital PR – 29 martie

By | 30 martie 2016

Credeam până nu demult că nu există oportunități și chestii faine în Brașov. Adevărul era că nu știam cum să le caut. Acum știu și mi s-a deschis o nouă lume atât în Brașov cât și în București.

În ianuarie sau februarie știam deja despre cursul de Digital PR, de la Naked PR & Victor Kapra și chiar mi-am zis atunci „bă, ce fain ar fi să-l fac!”. Când oportunitatea a venit, n-am mai lăsat-o, iar ca și chestie, au mai apărut și alte evenimente în jurul cursului.

Victor. Victor mi-a adus aminte de cartea citită recent, de Shane Snow, Scurtături inteligente. Rezum de acolo că există persoane care au muncit pe brânci într-un anumit domeniu, dar poate că nu au ajuns suficient de sus într-o corporație sau nu mai erau mulțumite ori au anticipat un nou trend și au luat la un moment dat decizia de a schimba macazul la 180 de grade, părăsind complet domeniul respectiv și intrând în unul nou.

Două dintre aceste persoane sunt Elon Musk și Sony Moore(Skrillex). Primul lansase împreună cu câțiva prieteni eBay, și după ce și-a vândut toate acțiunile, a înființat programul Space X, unul prin care avea să vină cu noi metode de cercetare a spațiului la costuri cu mult mai mici decât NASA. Despre Skrillex, poate nu ai fi crezut, însă a cântat într-o trupa rock, From First to Last.

Astro Teller de la Google[x] spunea astfel „Adesea este mai ușor să faci ceva de zece ori mai bun decât să-l faci cu 10% mai bun.

Așa și Victor, în noiembrie 2008 a anticipat căderea presei și tabloidizarea acesteia și a ales să treacă de la redactor-șef adjunct la Ziarul Financiar și mai apoi manager de Conținut la Mediafax Group spre zona trainingului, și se simte acum „liber ca pasărea cerului”.

Foarte succint din ce am învățat azi:

  • social media = viralitate;
  • social media în două cuvinte: emoțional și poveste;
  • să învățam să facem conversație;
  • free media, cu vizual, snackable content și storytelling;
  • povești cât mai scurte, dar pline de esență(foarte cunoscut mie de la Atelierul de storytelling din 25 martie);
  • teme pentru săptămâna viitoare, legate de platformele WordPress și Instagram; fiecare s-ar putea folosi de acestea cu minime investiții și să creeze conținut fain.

Concluzie: mi-a plăcut foarte mult, abia aștept martea viitoare, chiar dacă înseamnă o naveta de 340 de kilometri pe săptămână.

În seara asta încep seria de workshop-uri Digital PR by Naked PR. Timp de șapte săptămâni ne vom întâlni în fiecare marț…

Posted by Victor Kapra on Tuesday, March 29, 2016

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *