De ce trebuie să mai plătim 169 euro la RED 59 pentru iPhone 6?

By | 4 noiembrie 2014

Din start, menționez că este părerea personală în urma unei recente interacțiuni cu o cunoștință de la facultate.

De ce trebuie să mai plătim o diferență la RED 59 pentru cele mai noi și scumpe telefoane și nu e și la noi ca în UK sau Germania?

Pentru că sunt persoane care își fac asemenea abonamente, cumpără dispozitivul și după una-două luni se gândesc să dea țeapă. Se gândesc că nu au nimic pe numele lor și nimeni nu le va putea face nimic. Parțial corect. Dar odată și odată se vor lovi de clipa când poate își vor dori un abonament pe bune sau un credit și se vor lovi de diverse bariere. De aceea se poate cere și o garanție pe lângă suma inițială, pentru a se preîntâmpina un asemenea comportament, iar pentru asta suferim și alți clienți.

Situația se aplică la toți ceilalți operatori din România.

Și poate că nu ar fi o tragedie, dar să o mai zici și în gura mare la lume ca și cum te-ai lăuda, parcă imediat pui o etichetă.

Te invit la discuție în comentarii.

IMG_1221.PNG

Update: Am găsit în după-amiaza aceasta topicul de aici în care apare aceeași mentalitate:

Salut ! Ce se intampla daca fac un abonament la Vodafone „Red 59” la un Samsung Galaxy S5 care este 1euro si nu il mai platesc pe urma?

4 thoughts on “De ce trebuie să mai plătim 169 euro la RED 59 pentru iPhone 6?

  1. Cosmin

    Partial de acord cu ce zici, dar cum ramane cu clientii vechi care au abonament de mai multi ani.La mine asta a fost motivul pentru care am plecat de la vodafone ca nu s-a putut obtine nici un fel de reducere la un tel cu toate ca aveam 7 ani in retea cu 3 abonamente.Pacat ca la noi operatorii nu fac astfel de diferente.

    Reply
    1. Tudor Crețu Post author

      Clienților existenți le recomand să ia legătura cu un consultant de la *222 sau pe forumuri/Facebook și sunt convins că se va găsi o soluție potrivită de ambele părți.

      Reply
    1. Tudor Crețu Post author

      Prețurile se stabilesc la nivel național atât pentru clienții consumer cât și pentru cei corporate.

      Atât timp cât încă se mai postează și pe forumuri asemenea întrebări, vom mai avea de achitat o diferență la telefon(de minim 700 euro la liber) cu cel mai mare abonament.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *